Efektyvus klientų aptarnavimas

posted in: Aktuali informacija | 0
VšĮ Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centras įgyvendino projektą „Efektyvus klientų aptarnavimas: kad sugrįžtų ir rekomenduotų kitiems“ pagal „Šiaurės vakarų Lietuvos vietos veiklos grupės teritorijos 2015-2023 m. vietos plėtros strategija“ VPS priemonę „Vietos projektų pareiškėjų ir vykdytojų mokymas, įgūdžių įgijimas (kai mokymai susiję su VPS priemonėmis)“ (kodas LEADER-19.2-SAVA-3) ir baigė seminarų ciklas, kuris vyko Renavo dvaro sodyboje 2020-2021 m.
Mokymų cikle „Efektyvus klientų aptarnavimas: kad sugrįžtų ir rekomenduotų kitiems“ susitiko įvairių Mažeikių rajono kultūros įstaigų darbuotojai, pasidalijo savo patirtimis, lūkesčiais, ieškojo sprendimų iš keblių situacijų, mokėsi suprasti lankytojus, bet nenuvertinti ir savęs.
Šešių mokymų ciklas „Efektyvus klientų aptarnavimas: kad sugrįžtų ir rekomenduotų kitiems“, kuriuos organizavo pareiškėjas Viešoji įstaiga Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centras, įgyvendindamas ir baigtas. Dalyviai gavo praktinių žinių, kaip derinti darbą, kūrybą, spręsti konfliktines situacijas, pasitikėti savimi ir efektingai vesti derybas.
 
 
 
Projektas finansuotas iš Šiaurės vakarų Lietuvos vietos veiklos grupės paramos lėšų.
bendras-logo - Copy
 
Nuotrauka: Renavo dvaro archyvas